Customer Service Medewerker
Functie
Klanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorsen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...) Besingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten Klanten Ondernemingsraden De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst Klanten Bedrijven Aanbod Na een geslaagde inloopperiode, krijg jij jouw vast contract! Wij bieden jou een overeenkomst binnen een jong, enthousiast en groeiend bedrijf. Na een succesvolle inloopperiode wordt een compatibel salaris aangevuld met interessante eEmployerlegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, transportvergoeding, kledijtoeslag, % toeslag voor prestaties op zondag). We verwachten een flexibele houding ten opzichte van werkuren, afhankelijk van de behoeften van het bedrijf. Weekenddagen worden natuurlijk gecompenseerd met vrije dagen tijdens de week.
Ben je gepassioneerd om als customer service medewerker te werken in de betoverende wereld van wellness en ontspanning? En wil je deel uitmaken van een fantastisch team?
Heb je interesse?
Aarzel dan niet en ontdek meer!
In je rol als customer service/klantendienst medewerker ben je verantwoordelijk voor
Het enthousiast beantwoorden van vragen van klanten via of . Het verzamelen en beheren van belangrijke gegevens, zoals klantenbestanden. Het zorgen voor een geordend klassement. Het opsen van nota's. Het uitvoeren van data-invoerwerkzaamheden. Jouw profiel Je beheerst zowel Frans als Nederlands vloeiend. Je hebt goede kennis van het MS Office pakket. Je beschikt over eerdere werkervaring in customer service. Je collegialiteit en klantgerichtheid maken je een waardevolle toevoeging aan het team. fonische oproepen ontvangenKlanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorsen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...) Besingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten Klanten Ondernemingsraden De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst Klanten Bedrijven Aanbod Na een geslaagde inloopperiode, krijg jij jouw vast contract! Wij bieden jou een overeenkomst binnen een jong, enthousiast en groeiend bedrijf. Na een succesvolle inloopperiode wordt een compatibel salaris aangevuld met interessante eEmployerlegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, transportvergoeding, kledijtoeslag, % toeslag voor prestaties op zondag). We verwachten een flexibele houding ten opzichte van werkuren, afhankelijk van de behoeften van het bedrijf. Weekenddagen worden natuurlijk gecompenseerd met vrije dagen tijdens de week.
VG /U – VG /U – VG /U –
Customer Service Medewerker
2024-04-20 - 2024-06-12
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
2024-04-20 - 2024-06-12
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: GROOT-BIJGAARDEN
Valuta: EUR
Address place: GROOT-BIJGAARDEN
Land: België
Postal Code: 1702
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54
Postal Code: 1702
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54